HIPPER.pl nie zwalnia tempa i otwiera swój sklep internetowy

HIPPER.pl

28 kwi 2022

Minął już rok, odkąd marka HIPPER.pl pojawiła się na rynku marketów budowlanych. Oprócz planów na otwieranie kolejnych sklepów stacjonarnych, HIPPER.pl stawia duży krok w kierunku dalszego rozwoju – otwiera swój sklep online.

Minął już rok, odkąd marka HIPPER.pl pojawiła się na rynku marketów budowlanych. Od tego czasu powstała prężnie rozwijająca się sieć sklepów stacjonarnych Dom & Ogród. W tej chwili firma WRI, właściciel marki, prowadzi już 10 takich sklepów. Oprócz planów na otwieranie kolejnych, HIPPER.pl stawia duży krok w kierunku dalszego rozwoju – otwiera swój sklep internetowy.

Sklep internetowy HIPPER.pl, dostępny pod taką domeną, jak nazwa marki, jest już otwarty dla klientów. Oferta sklepu online będzie sukcesywnie poszerzana o asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych, zapowiadają właściciele marki. W tej chwili sklep oferuje wybrany asortyment z zakresu budowy, remontu i wykończenia domów, mieszkań i ogrodów. Znajdziemy tam między innymi farby do renowacji wnętrz i nie tylko, środki ochrony drewna, chemię budowlaną, narzędzia i elektronarzędzia, artykuły BHP oraz środki czystości, chemię gospodarczą i akcesoria do sprzątania.

Podczas zakupów skorzystamy z wygodnej dostawy kurierem prosto do domu lub do najbliższego Paczkomatu InPost. W przyszłości możliwy będzie także odbiór osobisty zamówień w punktach sprzedaży stacjonarnej. Płatność za zakupy może odbyć się online (szybka wpłata PayU), przelewem lub przy odbiorze zamówienia (za pobraniem). Oprócz tego na klientów czekają udogodnienia znane ze sklepów stacjonarnych: HIPPER promocje, zwroty towarów do 365 dni, a dodatkowo także porady i inspiracje dla domu i ogrodu.

Cieszy nas możliwość dotarcia do jeszcze większej grupy klientów, którzy nie mają w swojej najbliższej okolicy sklepu typu Dom & Ogród, mówi prezes zarządu Klaudiusz Winkiel. Chcemy dotrzeć do mieszkańców mniejszych miejscowości na terenie całej Polski – nie tylko otwierając sklepy stacjonarne w miejscowościach do 25 tysięcy mieszkańców, tak jak już teraz robimy, ale także umożliwiając wygodne zakupy online. Chcemy, aby każdy mógł skorzystać z naszej oferty i zainspirować się do zmian w domu i ogrodzie, podkreśla właściciel marki.